Privatumo politika
Pirkimo taisyklės
- Mes galime naudoti kito pavadinimo nei jūsų užsakyti lęšius, tačiau jų savybės bus mažiausiai tokios, kokių pageidavote arba geresnės. "Aura" lęšius atitinka visų gamintojų HMC ar geresni lęšiai. "Aura Plus" atitinka visų gamintojų HMC+, SHMC arba geresni lęšiai. "Aura Plus UV420" atitinka visų gamintojų HMC+, SHMC arba geresni lęšiai su UV420 filtru.
Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.228¹–6.228¹¹ straipsnių nuostatomis, reglamentuojančiomis sutarčių sudarymą naudojantis ryšio priemonėmis, bei CK 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalyje nurodytais atvejais, kai vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties.
Vartotojas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti prekę be priežasties, jei ji nebuvo naudota, sugadinta ar kitaip praradusi prekinę išvaizdą.
Grąžinama prekė turi būti pilnai sukomplektuota ir tinkamai supakuota. Už prekės sukomplektavimą bei supakavimą atsako pirkėjas. Jei prekė nėra pilnai sukomplektuota ar tinkamai supakuota, ji gali būti nepriimama grąžinimui.
Prekė turi būti grąžinama toje pakuotėje, kurioje buvo pristatyta, arba kitoje tinkamai apsaugančioje pakuotėje.
Prekės grąžinimo išlaidas padengia Pardavėjas, pinigai grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Jei grąžinama nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja ją pakeisti analogiška kokybiška preke arba, jei tai neįmanoma, per 10 darbo dienų grąžina pirkėjui sumokėtus pinigus.
Už korekcinius akinius (individualiai gamintus pagal užsakovo pateiktus recepto duomenis) pinigai negrąžinami, vadovaujantis CK 6.228¹⁰ straipsnio 2 dalies 3 punktu (kai prekė pagaminta pagal vartotojo nurodymus ar individualiai pritaikyta). Jeigu akiniai nenešioti ir grąžinami su visais komplektuojančiais priedais, sugrąžinami pinigai tik už rėmelį. Už akinių lešius pinigai negrąžinami, lęšių kainos komplekte: 12 €/vnt. (1.5 Aura), 14 €/vnt. (1.5 Aura+), 22 €/vnt. (1.5 Aura+ UV420), 22 €/vnt. (1.6 Aura), 29 €/vnt. (1.6 Aura+), 29 €/vnt. (1.6 Aura+ UV420), 35 €/vnt. (1.67 Aura), 39 €/vnt. (1.67 Aura+), 59 €/vnt. (1.67 Aura+ arba Aura Max UV420), 75 €/vnt. (1.74 Aura+), 79 €/vnt. (1.74 Aura Blue). Akinių komplekte visada būna du lęšiai.
Prekių keitimas ar grąžinimas atliekamas gavus pirkėjo prašymą, kuriame turi būti nurodyta, kas grąžinama ar keičiama, užsakymo numeris ir grąžinimo ar keitimo priežastis.
-Nenešiokite akinių kur yra didelė drėgmės koncentracija (vonioje, pirtyje, pan.), nenešiokite akinių sportuodami, jei prie rėmelio nėra nurodytas tinkamumas sportui dėl galimos reakcijos su prakaitu.
MB „Laukiniai akiniai“ garantuoja, kad visos parduodamos prekės atitinka joms keliamus kokybės reikalavimus.
Pirkėjas turi teisę pareikšti reikalavimus dėl prekės trūkumų per dvejus metus nuo prekės perdavimo dienos, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.333 straipsnio nuostatomis.
Jei prekė yra suteikta gamintojo ar pardavėjo papildoma (komercinė) garantija, jos sąlygos ir terminas nurodomi atskirai prie konkrečios prekės.
Garantijos laikotarpiu pirkėjas turi teisę į brokuotų dalių ar visos brokuotos prekės nemokamą pakeitimą arba sutaisymą.
Garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl netinkamo naudojimo, priežiūros ar dėl Korekcinio akinių naudojimo instrukcijos pažeidimo, taip pat dėl mechaninių pažeidimų, nusidėvėjimo ar trečiųjų asmenų kaltės. Garantija netaikoma gamybai kai kliento rašytiniu prašymu priimamas naudotas ar kitur įsigytas rėmelis/lęšiai.
Garantinis aptarnavimas teikiamas tik pateikus prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą faktūrą arba pažymą su užsakymo numeriu).
-Vartotojų ginčų sprendimas:
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės ar teisėti interesai, turi teisę ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į MB „Laukiniai akiniai“ ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą.
Jei ginčo išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) dėl ginčo sprendimo neteisminiu būdu – adresas:
A. Goštauto g. 12, Vilnius 01108, el. paštas tarnyba@vvtat.lt, svetainė www.vvtat.lt.